Spikon: telefonia internetowa

Na polskim rynku istnieje dużo przedsiębiorstw telekomunikacyjnych, które prześcigają się w coraz to nowszych możliwościach. Aby przyciągnąć klientów, zapewniają atrakcyjne ceny i brak dodatkowych, ukrytych kosztów. Jednak w momencie do przystąpienia podpisania umowy często okazuje się, że w rzeczywistości nie wygląda to już tak jakbyśmy oczekiwali. Za wiele usług trzeba dopłacać. Dlatego, bardzo ważne jest to, aby wybierać przedsiębiorstwa telekomunikacyjne tylko z doświadczeniem i pozytywną opinią na rynku. Jedną z firm godnych zaufania jest bez wątpienia Spikon, którego centrale znajdują się na terytorium całego kraju. Polityka firmy jest jawna i transparentna. Spikon stawia na wysoką jakość i nowoczesność swoich usług takich jak telefonia internetowa . Spikon zapewnia również atrakcyjne ceny, brak ukrytych kosztów i możliwość negocjacji cen dla swoich klientów. Spikon ceni sobie indywidualne podejście do każdego podopiecznego. Pracownicy i konsultanci posiadają długoletnie doświadczenie w dziedzinie telekomunikacji. Elastyczność i innowacyjność usług to nie jedyne zalety, jakie powinny mieć profesjonalne przedsiębiorstwa telekomunikacyjne.

Spikon- usługi

Spikon dba o ciągły rozwój swoich pracowników. Duży nacisk kładzie na na tworzenie długotrwałych kontaktów ze swoimi klientami. Spikon oferuje między innymi darmowe konto telefoniczne, pocztę głosową, czy numer wewnętrzny. Dla firm zainteresowanych wykorzystaniem dialera automatycznego,system naziemnej ruchomej łączności dwukierunkowej dopasuje ofertę indywidualnie do wymagań działalności każdego klienta. Przeniesienie numeru do Spikon jest również bezpłatne. Pracownicy Spikon gwarantują pomoc w przeprowadzeniu wszystkich istotnych formalności. Również ceny za telekonferencje, czy wirtualny faks są niezwykle konkurencyjne. W każdej działalności niezwykle ważna jest obsługa klienta. Powinna być ona szybka i sprawna. Dlatego swoim klientom Spiker proponuje funkcje Voicer, która jest aplikacją wspierającą pracę konsultantów Call Center. W ramach usług Call Center Spikon ma w swojej ofercie również usługę kolejki dla oczekujących, czy nagrywanie połączeń. Żadna firma, szczególnie na początku swojej działalności nie może sobie pozwolić na utratę choćby jednego klienta. Firma świadczy dla swoich klientów takie usługi jak faks wirtualny, telekonferencja głosowa, SIP Trunk, Call Center, nagrywanie połączeń. Dzięki dialerowi automatycznemu możliwe jest naddzwanianie połączeń wychodzących. Firma telekomunikacyjna posiada szeroką ofertę dla działalności, aby wspierać ich funkcjonowanie i rozwój. Firma może też pochwalić się wysoką jakością usług, jak również ich niezawodnością. Dodatkowo Spikon obiecuje odpowiednie wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu problemów. Biuro Obsługi Klienta pomoże rozwiać każde wątpliwości i pytania ze strony każdego przedsiębiorcy. Opinii o firmach telekomunikacyjnych można również szukać na forach internetowych. Jednak każda szanująca się i uczciwa działalność ma swoją profesjonalną stronę internetową, na której przedstawia zakres swojej oferty i kontakt. Spikon odpisze na każdy mail i odpowie na każde zapytanie.