16.09.2017

Targ Śniadaniowy z udziałem kiełbas: krakowskiej suchej, żywieckiej i podwawelskiej ekstra

Jak zjeść dobre i solidne śniadanie, to tylko na warszawskim Targu Śniadaniowym. To inicjatywa, która powstała kilka lat temu i do dzisiaj kusi mieszkańców stolicy. W połowie września mieliśmy okazję sprawdzić, jak to działa i dlaczego działa tak dobrze, gdyż na warszawskim Targu Śniadaniowym częstowaliśmy kiełbasami z certyfikatem jakości żywności.

Pytając warszawskich blogerów kulinarnych o to, gdzie można dobrze zjeść i poznać nowe smaki w stolicy, z pewnością usłyszymy, że na Targu Śniadaniowym. To pewnego rodzaju performance, który zaskarbił sobie serca wielu mieszkańców Warszawy i tych, którzy, na co dzień zajmują się kulinariami. Targ Śniadaniowy stawia na sezonowość produktów, ale także na imponującą jakość, jaką prezentują wystawcy. 16 września mieliśmy okazję zobaczyć to na własne oczy, wkraczając między innych wystawców. Kiełbasy: krakowska sucha, żywiecka i podwawelska ekstra cieszyły podniebienia odwiedzających, a my dumnie przeprowadzaliśmy degustację w dwóch etapach.

W ramach kampanii informacyjno-promocyjnej „Linia produktów z Łukowa – Gwarancją Jakości QAFP” dwóch kucharzy przygotowało przepyszne dania bazujące na trzech produktach kampanii. Co serwowaliśmy? Kołacz z twarogu z mierzwioną kiełbasą żywiecką, salsą verde i pieczoną pietruszką, a także stek z selera z prażoną krakowską i salsą chilli z kiszonego ogórka. Trzecim daniem była kiełbasa podwawelska podawana z karmelizowanymi ziemniakami i sosem z zielonego pieprzu. Jednocześnie dwie uśmiechnięte hostessy rozdawały gadżety kampanii, przeprowadzając degustację trzech wspomnianych kiełbas. Targ Śniadaniowy na warszawskim Żoliborzu zaskoczył nas przede wszystkim otwartością odwiedzających. Większość osób, które próbowały naszych produktów, chciały poznać tajniki systemu i procesu wytwarzania wysokiej jakości produktów. Hostessy opowiadały o systemie, który obejmuje wszystkie ogniwa łańcucha produkcyjnego, począwszy od hodowli, żywienia zwierząt i warunków ich chowu, poprzez ubój, przetwórstwo, pakowanie, a na magazynowaniu i sprzedaży kończąc.

Cieszymy się, że mogliśmy być częścią tego wydarzenia i mamy nadzieję, że smak kampanijnych kiełbas zostanie odwiedzającym w pamięci na długo. Tymczasem ładujemy akumulatory i przygotowujemy się do kolejnych targów. Do zobaczenia na POLAGRA FOOD już 25 września!